תיבות דואר מעוצבות

תיבות דואר מעוצבות לבנייני מגורים, משרדים ובתים פרטיים

כיום תיבות דואר הפכו לחלק בלתי נפרד מכל בניין חדש שבונים, אם מדובר בבנייני דירות למגורים עם תיבה אישית לכל דירה, בנייני משרדים עם תיבה לכל משרד או תיבה אישית בכניסה לבית הפרטי שלכם.

אז למה להסתפק בתיבות דואר רגילות ולא מעוצבות שהקבלן מספק אם אפשר לעצב את הכניסה לבניין, המשרד או הבית שלכם עם תיבות דואר מעוצבות ויפות.

יצרני תיבות דואר בישראל

בישראל קיימים עשרות של יצרני תיבות דואר אשר יכולים לספק לכם מגוון רחב של תיבות דואר במבחר עיצובים ושילובים ובכך לשדרג את הכניסה לבניין או הבית.

אילו אלמנטים עיצוביים חדשים אפשר לשלב בתיבת דואר?

סגנון

בראש ובראשונה צריך לבחור את הסגנון של תיבות הדואר שאתם רוצים:

  • תיבות דואר שקועות.
  • תיבות דואר על עמוד אחד/שניים.
  • תיבות דואר בין עמודים.
  • תיבות דואר תלויות
  • ועוד…

חריטות

מעבר לחריטת מספר הדירה/משרד יש באפשרותכם להוסיף חריטה בהתאמה אישית.
לדוגמא הוספה של שם משפחה, שם הרחוב, מספר בית וכד' על גבי התיבה.

תיבות דואר מעוצבות

תאורה

חלק מיצרני תיבות הדואר מאפשרים שילוב של תאורה מה שמאפשר לדוגמא לשליחים לראות את הכתובת שלכם על גבי התיבות גם מרחוק.

צבעים

כיום אפשר לבחור בין מגוון רחב של צבעים לתיבות הדואר שלכם כדי שישדרגו לכם את הלובי בבניין ויתאימו לעיצוב שלו ולא צריך להסתפק בצבעים הסטנדרטים (כסף, ברונזה או זהב).

אשפתון

בנוסף לתיבות הדואר ניתן להוסיף גם אשפתון שבו זורקים את כל הפסולת מהמכתבים וכמובן גם אותו לעצב בהתאם לתיבות הדואר ולחרוט עליו "אשפתון".

חשוב מאוד!

גם כאשר מדובר בתיבות דואר מעוצבות צריך לשים לב שהיצרן עומד בכל התקנים הנדרשים של דואר ישראל ומשתמש בחומרים המותרים לשימוש עבור תיבות דואר!

לסיכום, אם אתם רוצים להכניס צבע חדש או לרענן את הכניסה לבניין שלכם תיבות דואר מעוצבות יכולות לעשות את העבודה ולהוסיף לכם בדיוק את הטאץ' שחסר לכם בלובי או בכניסה לבית.